dilluns, 19 de gener de 2015

COSETES DE LA MERITXELL

tinc un munt de coses pendents per penjar,
avui us ensenyo tot de cosetes de la Meritxell!

L'Alba em va proposar de fer alguna coseta a la motxilla de porteig,
ja que era tota negre i la volia alegrar una miqueta,
va escollir la tela i li vam donar vida!



també varem fer una bosseta per poder-la guardar:


després va fer una funda per les toballoletes:


i un sarronet per poder portar la tonga


un joc ben complert!

a mi m'agrada molt el resultat, 
la motxilla va canviar moltíssim!

i m'agrada molt veure-les passejar amb la motxilla,
o amb el sarronet penjat del cotxet...
perquè les coses s'han de fer servir, han de ser útils!

:)

moltes gràcies Alba!



4 comentaris:

  1. Oh! Que bonica t'ha quedat la motxilla, ja tinc ganes de veure-les passejant! I la resta del conjunt molt pràctic

    ResponElimina
    Respostes
    1. :))) moltissimes gràcies! la veritat es que l'Alba ho tenia tot molt clar, jo només vaig seguir les seves indicacions!

      Elimina
  2. Carai, quin joc més complet que ha sortit al final!!

    ResponElimina