dilluns, 21 de juliol de 2014

TALLER DE NÚVOLS

ara va de núvols!!!

tot i que ara fa solet, 
portem un estiu... de núvols!

feia temps que tenia ganes de cosir núvols,
i desprès de parlar amb la Susanna,
em vagi posar a pensar, dibuixar i cosir
:)

espero que us agradi el resultat:



n'he fet amb rus, i amb teixit,
m'agrada el joc de textures!

el més gran, es desenfundable, per poder-lo 
fer servir com a coixí per dormir, 
així es més fàcil el rentat.

dimarts 29 de juliol a les 10.00 farem un taller,
on cosirem la mida més gran i desenfundable,
el preu del taller es de 25,00€
tot el material està inclòs
i, a mig matí farem una parada per fer el cafetó!


si us animeu a venir a cosir un núvol,
em podeu trucar 872.50.54.07
o passar per la botiga

i us recordo, 
que també tinc el kit de nanuk
amb un sol i un núvol,
a mi m'encanta!!!



bon dilluns!
:)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada