dilluns, 30 de juny de 2014

TALLER: FEM UN COIXÍ

Comencem amb un taller d'iniciació,
farem un coixí amb una aplicació, 
jo us proposo fer la inicial, 
o un nom...
també podríem fer una silueta, 
una estrella, un cor...
jo n'he fet un parell per les meves nenes,
un amb la inicial de cada una:




per fer l'aplicació podreu triar la tela
que més us agradi!
un cop fet el punt de festó,
cosirem a màquina la funda de coixí
i llestos!

ja podreu decorar el vostre sofà, llit... 
amb un coixí personalitzat i fet per vosaltres!
:)

desprès amb aquesta tècnica podreu decorar
un munt de coses,
davantals:


banderetes:


samarretes:

  
o el que la vostra imaginació us demani!

el preu del taller es de 22,00€
tot el material està inclòs, 
i, a mig matí farem una parada per fer el cafetó!

si us ve de gust fer-lo,
em podeu trucar, passar per la botiga o enviar un correu.
així podrem quedar amb un dia i hora!

872.50.54.07
cosintidees@gmail.com

2 comentaris:

  1. Eiiii que guay!!! El primer taller!
    MeriSanma

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) siiii va ser molt xulo! ja estic pensant mes cosetes!!!

      Elimina