dimarts, 27 de maig de 2014

CANVIS!

fa molt temps que no publico res... 
porto un temps moooolt enfeinada, 
amb un nou projecte que m'il·lusiona!
:)
molts de vosaltres ja ho sabeu,
però pels qui no...
estic a punt a punt d'obrir 
la merceria 
de cosint idees!!!

estem en plena transformació de la botiga,
ja era una merceria, però ara l'estem actualitzant,
hi haurà teles de patch, aplicacions xulissimes,
i moltes coses més que ja us aniré ensenyant!

també us volia explicar que em van donar un premi,
però amb tots els preparatius no vaig tenir temps 
ni per explicar-ho...

des del blog kuka & bubu em van concedir un premi!


us deixo l'enllaç de la seva entrada:

aquestes són les preguntes que he de contestar:

3 de les teves aficions: 
m'agrada fer coses amb les mans (cosir, manualitats...)
passar estona amb els meus!
caminar pel bosc

l'últim llibre que has llegit:
... fa molt que no puc llegir, tot i que m'agrada molt ...
els últims llibres que he començat no els he acabat, 
possiblement els últims que vaig començar i acabar son els d'en Carlos Gonzalez

una frase que et marqui:
tracta a la gent de la manera que t'agraderia que ho fessin amb tu

per que vas fer un blog:
doncs nose... em venia de gust ensenyar el que faig, 
de fer fotos, d'aprendre, d'obligar-me a cosir més...

que t'ha aportat el blog:
veure que hi ha gent que no conec que es mira el blog,
que valora el que faig, que em concedeixin premis...
m'agraden els comentaris que em deixeu al blog, facebook...

a qui admires dins la blogsfera?
uff... nose segueixo molts blogs, hi ha gent que fa coses xulissimes!

podries donar algún consell blogger?
... ostres ... no m'agrada gaire aixó de donar consells

quins projectes tens pel blog?
hihihi de moment obrir la merceria del cosint idees!
poder-vos ensenyar novetats, teles xulis,
que puguem cosir juntes i ensenyar-ho al blog!
:D

ara em toca donar el premi a mi:







8 comentaris:

  1. enhorabona, tant pel projecte com pel premi!!

    ResponElimina
  2. Malgrat no és un projecte que sigui meu, jo també hi estic molt entusiasmada. Estic segura que anirà bé!
    Molta sort! I molt cosir idees!
    MeriSanma

    ResponElimina
    Respostes
    1. aix... que faria jo sense tu!!! :)
      un petonàs gegant!

      Elimina
  3. Eiii! Fins ara no he tingut temps de passar-me per aquí!!
    Moltíssimes de res!! :-D
    Una merceria?? I on és? I serà online també?? :-D

    Abans de les Peppas Pigs i altres contes infantils, també em vaig llegir els d'en Carlos González... ;-)

    Petonets des de Girona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. :)))
      la merceria serà a Anglès, o sigui que no estem tant lluny ;) hihihi
      jo últimament tambè només llegeixo els llibres de les bessones, princesses... :)

      Elimina
    2. Carai, hi ha moltes més blogueres gironines de les que m'imaginava!!!

      Elimina
    3. :) potser podriem fer una trobada??

      Elimina