dilluns, 28 d’octubre de 2013

A CASA PORTEGEM TOTS!

avui mes cosetes per jugar,

fa molt temps que tenia pensat cosir
una motxilla portanadons o un mei-tai per a jugar,
ja tenen un fulard que els va fer la meva mare,
i tenien una motxilla que ens van regalar, 
però no anava gaire bé,
costava de posar i treure...
o sigui que al final em vaig decidir,
vaig fer una motxilla com la nostra!
primer en volia fer-ne una,
però al final em vaig animar i en vaig fer dues,
així en tenen una per a cada una.
:)

a veure que us sembla!



amb elles els va encantar!
a veure si faig fotos del fulard i us l'ensenyo.

feliç dilluns!





4 comentaris:

  1. Hola Mireia!
    Tot just ara tinc temps de visitar els blogs amb qui comparteixo el premi de Patchmanetes!
    Fas coses ben maques!!
    Amb el google+ no m'hi aclaro massa, però t'he posat a seguir (i et segueixo a Bloglovin', que és el que realment utilitzo...)
    Molts petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltissimes gràcies!!
      jo encara no he pogut mirar gaire, pero prometo fer-ho!
      un petonet!

      Elimina