dilluns, 15 d’abril de 2013

PREMI

el petit taller de costura m'ha donat el premi 

One Lovely Blog Award 
(el Premi a un blog encantador)

One lovely

uau, quina sorpresa!
primer de tot, agrair molt aquest premi, 
fa molt poquet que tinc el bloc, 
i encara em fa una miqueta de vergonya ensenyar el que faig,
fins ara era un proces molt intim, feia coses pel meu entorn,
per les meves nenes, pel meu fiol, per mi...
però no per ensenyar, ni per encarregs, i molt menys per un premi!
m'ha fet molta il·lusió!
1.000 gràcies!


ara us explico que he de fer:

1- enganxar la imatge del premi al blog
2- enllaçar el teu blog amb el de la persona que t'ha atorgat el premi
3- explicar 7 coses sobre tu
4- atorgar el premi a 15 blogs
5-posar-te en contacte amb els blogs premiats per informar-los

-3-
- sóc molt perfeccionista, sobretot amb el que faig jo, 
mai em sembla que estigui del tot be.
- m'agraden molt els colors vius i lluminosos,
les formes bàsiques i les repeticions gràfiques.
- sóc molt lineal i ordenada, amb el que faig 
(jijiji que no vol dir que ho sigui a la vida real) 
suposo que es un "tic d'ofici" pel fet de dibuixar les coses amb 2D, mirant-les des de dalt.
- valoro i necessito molt la meva família i els meus amics, tot i que no sempre ho dic.
- ja sabeu que sóc mare de dues nenes, elles m'han obert un món nou,
la lactància, el porteig, el respecte... 
l'apendre, el recordar...
- sóc molt indecisa, em miro i remiro qualsevol cosa que hagi de triar,
tan pot ser un xampú del super com una descició super important,
suposo que aixo va lligat amb el fet de ser perfeccionista, no em vull equivocar...
- m'agrada la natura, caminar, estirar-me en un prat, mirar els núvols, escoltar...

jijiji tot aquest mix soc jo!

-4-
aixo de triar 15 blogs es molt difícil, n'hi ha molts que m'agraden, que intento seguir,
però be, aquests son els que he triat:

7 comentaris:

  1. Mireia, muchísimas gracias por el premio que me has otorgado!. Por cierto, haces cosas preciosas. Nos leemos, y muchísimas gracias de nuevo.

    Besos!

    ResponElimina
  2. Mireia, moltes gràcies pel premi! No coneixia el teu blog i m'hi pnso quedar una estona, he vist coses rexules per aquí

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies pel premi!! M'ha permès conèixer un blog nou! Fas unes coses molt maques!

    ResponElimina
  4. Ohoooo acabo de verlo!! Muchas gracias! =)

    ResponElimina