dijous, 4 d’abril de 2013

MONA 2013

Hola bones!
He estat uns dies moooolt desconectada de l'ordinador, 
us ensenyo que he estat fent.


Soc la pardina d'en Gerard i cada any li he fet la mona, 
primer l'anava a comprar i després la vaig començar a fer jo,
la veritat es que em va encantar!
He fet un coet, clics de molts tipus (pirates, bandits de l'oest...)
i aquest any hem passat als legos
a veure que us sembla:



No tinc cap foto del pastís tallat però eren moltes capes 
(em sembla que en varem contar 16)
una de pasta normal i una de xocolata, així successivament.
La cara del lego es tota de xocolata, 
i les peces son de galeta forrada amb fondant,
encara no n'havia fet servir mai, però en tenia moltes ganes!

Jo m'ho vaig passar molt bé mentre la feia,
 i amb en Gerard li va agradar molt,
que això es el que compta!
:D






2 comentaris: